دانلود نرم افزار اندروید قرار دادن چهره روی بدن FACEinHOLE
 
 
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
ساعت : 18:51
نویسنده : SOLTAN

رویاها به حقیقت تبدیل می شوند ! اکنون تغییر چهره با بدنیک شخص معروف کار سختی نیست ، تنها کافیست FACEinHOLE را اجرا و اولین سند خود را آغاز کنید ؛ نرم افزار اندروید FACEinHOLE به شما این امکان را می دهد که بدون نیازبه دانشی خاص در نرم افزار فتوشاپ ، کاملاً در سبک یک سرگرمی ، تصویر شخص مورد نظر خود را یک بدن دیگر جایگزین کنید. قصد دارید چهره خود را در کدام پوستر شهر ببینید؟ خودتان انتخاب می کنید ! بیش از ۱۵۰ هزار سوژه جذاب و سرگرم کننده در این نرم افزار قرار گرفته اند که می توانند جذابیت انتخاب های شما را بالا ببرند ؛ یکی از قابلیت های جالب این نرم افزار امکان استفاده از جایگزینی چند چهره ای است ؛ در واقع شما می توانید در سوژه های مخصوص ، چهره خودتان و همچنین دوستان خود را به عنوان جایپزین برای سوژه فعلی در نظر بگیرید ؛ بدین ترتیب می توانید با نشان دادن این تصاویر جذاب ، دوستان خود را غافل گیر نمائید. سوژه های قرار گرفته در این نرم افزار به صورت موضوعاتی دسته بندی شده هستند و شما می توانید بسته به سلیقه خود یکی از آنان را انتخاب و به مجموعه ای از سوژه های مرتبط دسترسی پیدا کنید. امیدواریم لذت ببرید.

 

برنامه جالب

 

قرار دادن چهره روی بدن FACEinHOLE

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم

حجم : ۱۳٫۳ مگابایت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: دانلود، اندروید ، ،
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار FACEinHOLE, دانلود نرم افزار ios, دانلود نرم افزار جالب, دانلود نرم افزار فتوشاپ, دانلود نرم افزار گرافیکی, نرم افزار بدون نیاز به دانش, نرم افزار سرگرم کننده, نرم افزار سوژه های خنده دار, نرم افزار شبیه فتوشاپ, نرم افزار عوض کردن صورت با بدن, نرم افزار گذاشتن چهره روی بدن,